The Police - The Police

什么:

The Police-The Police

 

这个世界就是一个大舞台

我们有自己要扮演的角色

 

 

 

I’m gonna miss you so crazed

我对你的思念几近疯狂

I’ve gotta be some other place

我想我要去到另外一个地方

I have to leave you on the streets

我将要离开你,然后无家可归

I need some help to pack my case

我需要一些帮助去打包我的行囊

 

This world is all at stage

这个世界完全是个舞台

We got different roles to play

我们有自己要扮演的角色

Every day’s another page

每一个白天就是崭新的一页

Every night I hope and pray

每一个夜晚我仰望并祈祷

That you’ll always be the same

你,也是一样吧

 

We play the waiting game

我们正在玩一个名为等待的游戏

How bitter sweet to say goodbye

说出再见充满了苦涩的甜美

Who knows what lies are on the bed

谁知道在床上充斥着怎样的谎言?

There’s so much danger on the road

街道上总是潜伏着危险

I would be foolish to pretend

我还是愚蠢地伪装

 

That sometimes I'm not afraid

但有时我并不害怕

When I hear that wild alarm

即使听到那疯狂的警告

Racing through this mad parade

匆匆穿过那发疯般的游行队伍

All the world is up and horns

整个世界都清醒并喧嚣

It’s a downright dirty shit

这是一件肮脏彻底的蠢事

 

It’s just a waiting game

这只是一场名为等待的游戏

It’s the waiting game

这只是一场名为等待的游戏

It’s the waiting game

这只是一场名为等待的游戏

It’s just a waiting game

这只是一个等待的游戏

 

This world is all at stage

这个世界完全是个舞台

We got different roles to play

我们有自己要扮演的角色

Every day’s another page

每一个白天就是崭新的一页

Every night I hope and pray

每一个夜晚我仰望并祈祷

That you’ll always be the same

你,也是一样吧

We play the waiting game

我们正在玩一个名为等待的游戏

 

Oh yes, this world is all a stage

哦,是的,这个世界是一个舞台

We got different roles to play

我们有自己要扮演的角色

Every day’s another page

每一个白天就是崭新的一页

Every night I hope and pray

每一个夜晚我仰望并祈祷

That you’ll always be the same

你,也是一样吧

We play the waiting game

我们正在玩一场名为等待的游戏

 

Please, darling won’t you wait

亲爱的,不要再等了

Please, I’m coming back

我正在努力赶回来

Please, darling won’t you wait for my hint

亲爱的,请不要等待我的暗示

Please, darling won’t you wait for my love

亲爱的,请不要再等待我的爱

 

评论
热度 ( 11 )

© 菠菜 | Powered by LOFTER